لوا پایور؛ لهستانی های بارسلونا در صدر گلزنان مردان و زنان

لوا پایور؛ لهستانی های بارسلونا در صدر گلزنان مردان و زنان

پایگاه خبری فوتبالی- دو شب قبل تیم فوتبال زنان بارسلونا توانست با هفت گل حریفش را شکست دهد و با اقتدار در صدر جدول لیگ زنان اسپانیا قرار بگیرد. ایوا پایور در این دیدار سه گل زد و به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته ششم لیگ فوتبال زنان اسپانیا دو شب قبل با برد پرگل بارسلونا مقابل اسپانیول و تساوی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دربی مادرید به پایان رسید تا بارسلونا با اقتدار در صدر جدول لیگ فوتبال زنان اسپانیا قرار بگیرد.

اما برتری قاطع زنان بارسلونا مقابل اسپانیول علاوه بر صدرنشین کردن این تیم، یکی از بازیکنانش را هم به صدر جدول گلزنان فرستاد. ایوا پایور که در تابستان امسال از ولفسبورگ آلمان جدا شد و به بارسلونا پیوست، با هت تریک مقابل اسپانیول ۹ گله شد و به صدر جدول برترین گلزنان فوتبال اسپانیا صعود کرد.

نکته جالب اینکه حالا هم بهترین گلزن مردان اسپانیا از بارسلوناست و هم بهترین گلزن لیگ زنان اسپانیا که وجه مشترک هر دو آنها لهستانی بودنشان است.
روبرت لواندوفسکی با ۱۰ گل بهترین گلزن مردان است و ایوا پایور هم با ۹ گل بهترین گلزن لیگ زنان که به دلیل گل های زیادی که می زند هواداران بارسلونا او را لوا پایور خطاب می کنند.

۶۰۰۱