آزمون و واکنش به شادی جنجالی اکرم عفیف (عکس)

آزمون و واکنش به شادی جنجالی اکرم عفیف (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران جواب کری‌خوانی‌های ستاره تیم ملی قطر را دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف قطر رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید تا با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان صدرنشین گروه شود.

درست است که این بازی قابل قیاس با دیدار دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام ملتهای آسیا نبود اما امیر قلعه‌نویی و شاگردانش انگیزه زیادی برای گرفتن انتقام شکست تلخ در آن مسابقه داشتند و توانستند با ارائه یک بازی خوب – به خصوص در نیمه دوم – حریفشان را با 4 گل شکست دهند.

نکته جالب این مسابقه، شادی گل خاص! سردار آزمون بعد از دبل مقابل قطر بود که توییتر afc هم آن را منتشر کرده و می‌توان آن را یک جورهایی واکنش به شادی گل جنجالی اکرم عفیف در لیگ نخبگان آسیا دانست.

بازیکن خلاق قطری‌ها که در السد توپ می‌زند، بعد از باز کردن دروازه سیدحسین حسینی از روی نقطه پنالتی، طوری خوشحالی کرد که شکایت استقلالی‌ها را در پی داشت و به نظر می‌رسد سردار به سبک خودش، به آن شادی گل جنجالی، پاسخ داده است.

عفیف در طول بازی، با برخی ملی‌پوشان هم درگیری لفظی داشت و در نیمه اول با سعید عزت‌اللهی جر و بحث کرد که فیلمش در فضای مجازی منتشر شد و در نیمه دوم هم با مهدی طارمی وارد بحث شد که البته مهاجم تیم ملی، شیطنت او را بدون پاسخ نگذاشت.

۸۸۱۳