تمجید ستاره موردنظر بارسلونا از یامال

تمجید ستاره موردنظر بارسلونا از یامال

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز ستاره اسپانیایی اتلتیک بیلبائو توضیح داد که چرا موفقیت های اخیر باعث تغییر رفتار لامین یامال، ستاره 17 ساله بارسلونا نشده است.

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز شاید 22 ساله باشد اما در قیاس با لامین یامال 17 ساله یک بازیکن باتجربه محسوب می شود. این دوستاره جوان در یورو 2024 کمک زیادی به تیم ملی اسپانیا کردند تا قهرمان این تورنمنت شود.

به نقل از سایت گل، نیکو ویلیامز در مصاحبه ای با ال موندو گفت: "در مسابقات یورو 2024،بیشترین زمان را با یامال سپری کردم. ما خیلی می خندیدیم و فکر می کنم روشن است که از چیزهای یکسان خوشمان می آید و سلیقه یکسانی داریم. او کسی است که من خیلی دوستش دارم و سعی می کنم همیشه نصیحت های ارزشمند به او بدهم، مثل کاری که ایناکی ویلیامز برادر بزرگ ترم با من کرد. لامین در یک مکان خیلی خوب است و در سن 17 سالگی، جزو ستارگان دنیا محسوب می شود. دیوانه کننده است. هراتفاق خوبی که برای لامین رخ بدهد، باعث خوشحالی من می شود. او بازیکنی فوق العاده است و فکر می کنم هیچ چیز نتواند او را محدود کند. موفقیت های اخیر باعث تغییر در رفتار او نشده و خیلی خوشحالم که دوست او هستم."

4416