عکس؛ بهترین بازیکنان فوتبال اروپا از نگاه اوپتا

عکس؛ بهترین بازیکنان فوتبال اروپا از نگاه اوپتا

پایگاه خبری فوتبالی- فوتبال اروپا در عرصه باشگاهی از هفته آینده دوباره از سر گرفته می‌شود و به همین بهانه، بهترین بازیکنان فوتبال اروپا را تا به اینجای فصل مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به گزارش فوتبالی، هفته‌های ابتدایی لیگ‌های اروپایی طی دو ماه اخیر برگزار شد و حالا تیم‌ها آماده می‌شوند تا وارد نیمه دوم نیم‌فصل نخست رقابت‌ها شوند. این مسابقات از هفته آینده دوباره آغاز می‌شود و به همین بهانه رسانه اوپتا 10 بازیکن برتر اروپا را تا به اینجای فصل معرفی کرده است.

بهترین بازیکن اروپا تا به اینجای فصل ارلینگ هالند بوده است. رسانه آماری اوپتا این غول نروژی را با نمره فوق‌العاده 9.34 در صدر جدول قرار داده است. بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال در رتبه بعدی قرار دارد. او بهترین گل‌ساز فوتبال انگلیس است و میانگین نمره 9.15 در رده دوم جدول جای گرفته است. عمر مرموش، ستاره مصری آینتراخت فرانکفورت که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است با متوسط نمره 9.10 در جایگاه سوم قرار گرفته است.

جاشوا کیمیش، هافبک خلاق باواریایی‌ها در رده چهارم قرار گرفته است. رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا که زیر نظر هانسی فلیک بار دیگر احیا شده است، با نمره 8.95 در رده پنجم قرار گرفته است. لامین یامال، هم‌تیمی جوان لواندوفسکی نیز در رتبه بعدی قرار دارد.

مایکل اولیسه، متئو کواچیچ، کانگ این لی و گرانیت ژاکا در رتبه‌های بعدی جای گرفته‌اند.

1428