مصدومیت مهاجم تیم ملی آلمان جدی نیست

مصدومیت مهاجم تیم ملی آلمان جدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید آسیب‌دیدگی مهاجم ملی‌پوش اشتوتگارت جدی نیست.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از رویترز، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان، مصدومیت دنیز اونداو را پس از غیبت او در پیروزی۱-۰ شب گذشته (دوشنبه) تیمش مقابل هلند در لیگ ملت‌های اروپا، کم اهمیت دانست.

او به دلیل مشکل عضلانی ناشی از گرم کردن، در این دیدار غایب بود. ناگلزمن قبل از بازی با هلند در ارتباط با شرایط اونداو گفت: وی کمی مشکل در یکی از عضله‌های اسکلتی دارد، این مشکل ساختاری نیست.

اونداو ۲۸ ساله هر دو گل آلمان را در پیروزی ۲-۱ روز جمعه مقابل بوسنی به ثمر رساند. در غیبت او، جیمی لولینگ، هم‌تیمی‌اش در اشتوتگارت در اولین بازی ملی خود گلزنی کرد تا پیروزی را در دوشنبه‌شب تضمین کند.

آلمان پیش از این جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌های اروپا را کسب کرده و ماه آینده، دیدارهای خود در مرحله گروهی را با بازی با بوسنی و مجارستان به پایان خواهد رساند.

تیم ملی آلمان در دهه‌های اخیر مهاجم بزرگی در نوک خط آتش خود به غیر از میروسلاو کلوزه و توماس مولر، نداشته است. به همین دلیل درخشش دنیز اونداو، آلمانی‌ها را به افزایش قدرت خط حمله تیم‌شان که نمایش قدرتمندی در جام جهانی گذشته و یورو ۲۰۲۴ نداشت، امیدوار کرده است.

۱۰۳۳