مرد خستگی‌ناپذیر؛ رونالدو ۳۹ ساله مقابل اسکاتلند هم بازی می‌کند

مرد خستگی‌ناپذیر؛ رونالدو ۳۹ ساله مقابل اسکاتلند هم بازی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرتغال احتمال استراحت دادن به رونالدو را رد کرد و گفت او مقابل اسکاتلند هم به میدان می‌رود.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز سرمربی پرتغال می‌گوید شکی نیست که کریستیانو رونالدو مقابل اسکاتلند بازی خواهد کرد؛ زیرا او اصرار دارد کاپیتان تیمش مانند یک بازیکن ۳۹ ساله بازی نمی‌کند.

سرمربی پرتغال، گمانه زنی‌ها مبنی بر امکان استراحت کریستیانو رونالدو برای دیدار امشب (سه‌شنبه) مقابل اسکاتلند در لیگ ملت‌ها را رد کرد. این بازی ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امشب برگزار می‌شود.

رونالدو که در ۱۶ بهمن‌ماه امسال، ۴۰ ساله می‌شود؛ در پیروزی ۳-۱ روز شنبه پرتغال مقابل لهستان گلزنی کرد و سپس در دقیقه ۶۳ تعویض شد.

پیشنهاداتی مبنی بر اینکه او به دلیل سنش می‌تواند امشب در گلاسکو به میدان نرود و استراحت کند، مطرح شده؛ اما مارتینز می‌گوید که انتظار دارد او در این بازی حضور داشته باشد.

سرمربی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته گفت من فکر می‌کنم این خود بازیکن و توانایی‌هایش است که در زمین حضور می‌یابد نه سن او.

وی افزود: رونالدو به عنوان یک بازیکن ۳۹ ساله کار نمی‌کند. او مطمئناً به عنوان یک بازیکن ۳۹ ساله بازی نمی‌کند. کریستیانو در این اردو واقعاً خوب کار کرده است.

سرمربی پرتغال گفت: من فکر می‌کنم سختی دو بازی خارج از خانه بیشتر به این است که چگونه می‌توان بین دو بازی آماده شد و بازیکنان را ریکاوری کرد. با این وجود، من شک ندارم که کریستیانو بعد از ۶۰ دقیقه بازی مقابل لهستان، می‌تواند در بازی دوم مقابل اسکاتلند هم به میدان برود.

او در ادامه گفت: نمی‌دانم او می‌تواند از ابتدای بازی به میدان برود یا می‌تواند تا آخر در بازی حضور داشته باشد یا خیر اما او مطمئناً می‌تواند همانطور که در اردوی گذشته نشان داد، فعال باشد.

پرتغال هر ۳ بازی خود در گروه یک را با گلزنی رونالدو در هر بازی برده است. آنها با ۹ امتیاز در صدر گروه قرار گرفته‌اند و ۳ امتیاز بیشتر از کرواسی رده دومی دارند.

گل رونالدو به لهستان، تعداد گل‌های او را برای تیم ملی به ۱۳۳ رساند.

۱۰۳۳