سومین نسل مالدینی برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت

سومین نسل مالدینی برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت

پایگاه خبری فوتبالی- دنیل مالدینی، نوه چزاره و پسر پائولو مالدینی بزرگ، سومین نسل از این خانواده است که برای تیم ملی ایتالیا به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، دنیل مالدینی، هافبک تیم مونزا در دقیقه ۷۴ بازی شب گذشته (دوشنبه) ایتالیا مقابل فلسطین اشغالی در شهر اودینه ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا به میدان رفت.

فرزند اسطوره باشگاه میلان و فوتبال ایتالیا، جای خود را به جاکومو راسپادوری داد. ایتالیا در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی رسید. پدر پائولو روی سکوها در کنار همسرش آدریانا حضور داشت و به تماشای اولین بازی پسرش پرداخت.

حضور دنیل در زمین به این معنی بود که مالدینی‌ها تنها خانواده‌ای هستند که در سه نسل برای تیم ملی ایتالیا بازی کردند. در حالی که دنیل از نظر پست بازی به دنبال پدر بزرگ و پدرش نیست زیرا آنها هر دو مدافع بودند و او هافبک هجومی تهاجمی است، اما امیدوارست که به میراث آنها بیافزاید.

دنیل مالدینی به تلویزیون رای اسپورت ایتالیا گفت: احساس قوی و مثبتی بود، من بسیار خوشحالم که وارد زمین شدم و بازی خوب پیش رفت.

وی افزود: خوشحالم که پدر و مادرم اینجا بودند، بعد از رسیدن به خانه با آنها صحبت خواهم کرد. این اولین نمایش را به خانواده و دوستانم و کسانی که من را دوست دارند، تقدیم می‌کنم.

او ادامه داد: امیدوارم تا جایی که ممکن است بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

۱۰۳۳