بارسلونا، مقصد ایده‌آل برای ستاره چلسی

بارسلونا، مقصد ایده‌آل برای ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام گالاس مدافع فرانسوی سابق آرسنال و چلسی معتقد است اگر آبی های لندن در این فصل به جامی دست پیدا نکنند، کول پالمر باید به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، کول پالمر در تابستان سال 2023 از منچسترسیتی به چلسی پیوست و با عملکرد درخشانش، خیلی زود هواداران چلسی را عاشق خودش کرد. اگرچه چلسی در چند فصل اخیر عملکرد نابسامانی داشته، اما پالمر یکی از نقاط قوت این تیم بوده. با حضور انزو مارسکا شرایط چلسی کمی بهتر شده.

ویلیام گالاس به خبرنگاران گفت: "اگر چلسی در آینده به همین روند ضعیفش ادامه دهد، احتمال خروج کول پالمر بالاست. او دوست دارد جام ببرد، اما کجا می تواند برود؟ بارسلونا بهترین گزینه برای اوست و این تیم بازیکنان جوان خوبی مثل لامین یامال دارد و احتمالاً نیکو ویلیامز نیز به بارسا برود. به نظر می رسد عملکرد پالمر مثل فصل قبل باشد. او هنوز خیلی جوان است و جام بردن دوستانش را نگاه می کند و این خیلی برایش سخت است. اگر پالمر بخواهد سال بعد از این تیم برود، من تعجب نمی کنم. چلسی برای حفظ پالمر، باید فاتح جام شود."

کول پالمر تا سال 2033 با چلسی قرارداد دارد و علیرغم گفته های گالاس، خرید او برای باشگاهی مثل بارسلونا، کار سختی خواهد بود.

4416