واکنش ستاره فرانسوی یوونتوس به انتقال به لیگ 1 فرانسه

واکنش ستاره فرانسوی یوونتوس به انتقال به لیگ 1 فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس که به تازگی محرومیت چهار ساله‌ای به 18 ماه کاهش پیدا کرد مورد توجه باشگاه مارسی قرار گرفته و حالا خودش در مصاحبه‌ای نسبت به این انتقال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اخبار کاهش مدت محرومیت پل پوگبا یکی از اخبار مهم دنیای فوتبال در چند هفته اخیر بود. بازیکنی که به همراه تیم ملی فرانسه به عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه رسیده بود و یکی از بهترین هافبک‌های نسل خودش به حساب می‌آمد، اما موضوع دوپینگ کردنش باعث شد تا به مدت چهار سال از حضور در میادین محروم شود. اما با کاهش مدت محرومیت، او می‌تواند از اواسط همین فصل به مسابقات برگردد.

المپیک مارسی، یکی از مقاصد احتمالی او به به شمار می‌رود. مارسی در این فصل زیر نظر روبرتو دی زربی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا مدیران مارسی سعی دارند تا برای ادامه فصل بازیکنان باکیفیت و کلاس جهانی جذب کنند تا بتوانند با پاری سن ژرمن رقابت کنند.

حالا پل پوگبا نسبت به این انتقال و رفتن به لیگ 1 فرانسه واکنش نشان داد. او در ابتدای صحبت‌های خود تاکید داشت که هنوز تحت قرارداد یوونتوس است و نمی‌خواهد به تیم دیگری فکر کند. اما در ادامه اذعان کرد که از چالش جدید استقبال می‌کند و این امکان که به لیگ 1 فرانسه منتقل شود وجود دارد.

1428