الجزایر به لطف درخشش یک پرسپولیسی از سد توگو گذشت! (عکس)

الجزایر به لطف درخشش یک پرسپولیسی از سد توگو گذشت! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- الکسیس گندوز در جریان بازی شب گذشته الجزایر در برابر توگو سنگ تمام گذاشت و نقش کلیدی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته الجزایر در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های آفریاق به مصاف توگو رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد. الجزایر با این برتری 12 امتیازی شد و صعود خود به جام ملت‌های آفریقا را مسجل‌ کرد. 

پیش از صعود تیم‌های بورکینافاسو و کامرون به جام ملت‌های 2025 مراکش قطعی شده بود. مراکش هم به دلیل میزبانی قطعا در جام ملت‌های آفریقا حضور دارد. هر چند آنها هم در مسابقات انتخابی شرکت کرده‌اند.

این دیدار که در خانه توگو برگزار شد حسابی الجزایری‌ها را برای پیروزی به دردسر انداخت و شاید اگر گل زودهنگام رامی بن‌سبینی در کار نبود این مسابقه کاملا درگیرانه با نتیجه تساوی خاتمه پیدا می‌کرد. 

در طول 90 دقیقه الکسیس گندوز ستاره میدان بود و با واکنش‌های خود در قاب دروازه الجزایر نقش فوق‌العاده‌ تعیین‌کننده‌ای در نتیجه مسابقه داشت. او در این بازی 10 سیو انجام داد و بارها مهاجمان توگو را در امر گلزنی ناکام گذاشت!

به این ترتیب فیفادی به بهترین شکل ممکن برای گندوز به پایان رسید و او با روحیه‌ای بسیار خوب به ایران بازخواهد گشت و در چهارچوب دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. 

گندوز که در پایان بازی توگو- الجزایر با کسب نمره 8/9 از سایت های معتبر آماری به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و معرفی شد در پرسپولیس هم عملکرد بسیار خوبی داشته و به بهترین شکل جای خالی بیرانوند را پر کرده است. او در همه بازی‌های این فصل قرمزها به میدان رفته و تنها 4 بار دروازه‌اش باز شده که آمار خوبی محسوب می‌شود. 

9098