توضیح علی قلی‌زاده درباره صحنه جنجالی مقابل ازبکستان؛ 200 درصد پنالتی بود!

توضیح علی قلی‌زاده درباره صحنه جنجالی مقابل ازبکستان؛ 200 درصد پنالتی بود!

پایگاه خبری فوتبالی- علی قلی زاده اعتقاد دارد که پنالتی ایران برابر ازبکستان به اشتباه توسط VAR رد شده است. 

به گزارش فوتبالی، ایران در نخستین دیدار خود در فیفادی ماه اکتبر به مصاف ازبکستان رفت و به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. اما شاگردان قلعه نویی که در این دیدار از دقیقه 57 ده نفره شده بودند و کار برای آنها سخت شده بود، فرصت این را داشتند در دقایق پایانی به گل برتری برسند و با 3 امتیاز ارزشمند زمین را ترک کنند.

در دقیقه 1+90 در یک صحنه زمانی که علی قلی زاده قصد داشت توپ را به سمت دروازه ببرد، توپ به دست آشور ماتوف مدافع ازبکستان برخورد کرد و داور استرالیایی اعلام ضربه پنالتی کرد تا بازیکنان ایران خوشحال شوند و فاصله‌ چندانی با پیروزی نداشته باشند. اما درحالی که همه آماده ضربه پنالتی می‌شدند داور برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و در نهایت پنالتی را رد کرد تا این فرصت گلزنی خوب برای ایران از دست برود و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد و دو تیم به تقسیم امتیازها رضایت دادند.

حالا علی قلی زاده در تازه‌ترین مصاحبه خود در خصوص آن صحنه جنجالی برابر ازبکستان و رد پنالتی ایران توضیح داده و معتقد است که هند مدافع ازبکستان در آن صحنه خیلی واضح بود و پنالتی ایران به اشتباه رد شده است: "پنالتی مقابل ازبکستان ۱۰۰ درصد نه ولی ۲۰۰ درصد پنالتی بود، واضح‌تر از این نمی‌شد هند شود. داور به ما گفت که دست بازیکن ازبکستان کنار بدنش بود. اما چیزی که واضح بود دست بازیکن ازبکستان کاملا باز بود و اگر توپ را نمی‌زد، من موقعیت خوبی داشتم. بالاخره از این صحنه‌ها پیش می‌آید و کاری نمی‌توانیم‌ بکنیم."

2636