آلمان ۱ - هلند ۰؛ تلاش لاله های نارنجی برای کسب امتیاز از مونیخ نتیجه نداشت

آلمان ۱ - هلند ۰؛ تلاش لاله های نارنجی برای کسب امتیاز از مونیخ نتیجه نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی لیگ ملت‌های اروپا بین هلند و آلمان که در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۴ در ورزشگاه آلیانز آرنا در مونیخ برگزار شد، تیم ملی آلمان توانست با یک گل پیروز میدان باشد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول مسابقه با حملات مستمر آلمان آغاز شد، اما در نهایت بدون گل به پایان رسید. از جمله فرصت‌های مهم این نیمه، ضربه سر اشتفان استیلر بود که به راحتی توسط دروازه‌بان هلند، بارت فربروخن، مهار شد تا در نهایت تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه اول با حساب ۰-۰ به پایان رسید. نیمه دوم با تغییرات در ترکیب هلند آغاز شد، اما این تیم نتوانست تاثیری فوری بر روند بازی بگذارد. آلمان در دقیقه ۶۴ توانست با پاس نیکو شلوتربک و ضربه یولیان لوولینگ در اولین بازی ملی خود دروازه هلند را باز کند. این گل که تنها گل بازی بود، نتیجه تلاش‌های تیم آلمان در خط حمله بود که سرانجام به ثمر نشست و در نهایت آلمان با حساب ۱-۰ هلند را شکست داد.

با وجود تلاش‌های هلند برای بازگشت به بازی، از جمله ورود بازیکنانی مانند دونیل مالن و جرمی فریمپونگ، خط دفاع آلمان تحت رهبری آنتونیو رودیگر توانست تمام حملات حریف را خنثی کند. در دقایق پایانی، کارت‌های زردی به بازیکنانی مانند مارتن ویفر و رودیگر به دلیل اعتراض‌های متعدد داده شد، اما تغییری در نتیجه نهایی ایجاد نشد. آلمان با این پیروزی، صدرنشینی خود را در گروه ۳ لیگ A لیگ ملت‌های اروپا تثبیت کرد و در مسیر صعود به مراحل بعدی قرار گرفت. در مقابل، هلند با این شکست در جایگاه دوم گروه باقی ماند و برای کسب امتیازات بیشتر در بازی‌های بعدی باید تلاش کند.

۱۰۰۹