توافق اولیه پرسپولیس با سرمربی مد نظرش برای تیم فوتبال زنان

توافق اولیه پرسپولیس با سرمربی مد نظرش برای تیم فوتبال زنان

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته باشگاه پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد قرار است تیم فوتبال زنانش را برای حضور در مسابقات دسته یک فوتبال زنان تشکیل دهد تا برای دریافت مجوز حرفه ای مشکلی نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، پس از مقررات جدید کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون مبنی بر تشکیل تیم های زنان برای باشگاه هایی که تیم مردان دارند، خیلی ها گمان می کردند پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتبال زنان اقدام به تیمداری کنند اما نه پرسپولیس و نه استقلال در لیگ برتر حاضر نشدند.

اما دیروز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی اعلام کرد امتیاز تیم ئاکو کرمانشاه را خریداری کرده و این فصل در لیگ دسته اول فوتبال زنان حاضر خواهد بود.

پرسپولیسی ها برای سکان هدایت تیم خود به سراغ مربیان مختلفی رفتند اما در آخر با شادی رضایی به توافق رسیدند. شادی رضایی از مربیان جوان فوتبال زنان است که دو سال پیش تیم فوتبال تیکا را قهرمان دسته یک فوتبال زنان کرد و این تیم را به لیگ برتر آورد. رضایی فصل گذشته در تیم لیگ برتری آوا بود که نیم فصل از این تیم جدا شد.

گفته می شود برنامه پرسپولیس صعود به لیگ برتر است و به همین جهت به سراغ مربی رفته که این تجربه را دارد. لیگ دسته اول فوتبال زنان اواخر آبان برگزار می شود و باید دید پرسپولیس چه نتیجه ای کسب خواهد کرد. گفته می شود استقلال هم در دسته دوم حضور خواهد داشت.

۶۰۰۱