قدردانی ویژه هواداران تیم ملی فوتبال آلمان از ۴ ستاره بازنشسته شده مانشافت

قدردانی ویژه هواداران تیم ملی فوتبال آلمان از ۴ ستاره بازنشسته شده مانشافت

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران تیم ملی فوتبال آلمان در بازی مقابل هلند وداع باشکوهی برای ۴ ستاره بازنشسته خود در نظر گرفتند.

به گزارش فوتبالی، در بازی تیم ملی آلمان مقابل هلند در رقابت های لیگ ملت های اروپا، هواداران تیم ملی آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا، با تیفوی عظیمی از ستاره‌های بازنشسته اخیر تیم ملی فوتبال آلمان، مانوئل نویر، توماس مولر، ایلکای گوندوغان و تونی کروس، وداعی احساسی ترتیب دادند. این چهار بازیکن برجسته پس از شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ مقابل اسپانیا، از تیم ملی خداحافظی کردند.

این تیفو که تصاویر بزرگ این بازیکنان را نمایش می‌داد، نشان‌دهنده قدردانی هواداران از این چهار بازیکن بود که هر یک در سال‌های اخیر سهم بزرگی در موفقیت‌های تیم ملی آلمان داشتند. هواداران با شعارهایی مانند "Danke für alles" به معنی متشکریم برای همه چیز از این بازیکنان که بخشی از نسل طلایی فوتبال آلمان بودند، قدردانی کردند. مانوئل نویر، توماس مولر، تونی کروس و ایلکای گوندوغان همگی در تیم ملی آلمان نقشی حیاتی داشتند و این مراسم به یادماندنی نشان از قدردانی بزرگ هواداران از آنان بود. این ۴ ستاره مانشافت که همراه با ترکیب فوق‌العاده جام جهانی ۲۰۱۴ به مقام قهرمانی رسیده بودند پس از پایان رقابت های یورو ۲۰۲۴ که بدون کسب جام برای آلمانی ها به پایان رسید از بازی های ملی خداحافظی کردند.

۱۰۰۹