آمار مثلث هجومی قطر مقابل تیمهای ایرانی؛ 13 گل و 11 پاس گل

آمار مثلث هجومی قطر مقابل تیمهای ایرانی؛ 13 گل و 11 پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن خط حمله تیم ملی قطر سابقه خوبی در گلزنی به تیمهای ایرانی دارند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران در حالی فرداشب و در شهر دبی از قطر میزبانی خواهد کرد که مثلث هجومی قطری‌ها یعنی معز علی، اکرم عفیف و ادمیلسون جونیور، در مجموع ۴۵ بار در مقابل تیمهای ایرانی قرار گرفته و ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل ثبت کرده‌اند. به همین مناسبت نگاهی خواهیم داشت به آمار این سه بازیکن جلوی تیمهای ایرانی

معز علی 

مهاجم ۲۸ ساله و کاپیتان تیم ملی قطر، 7 بار جلوی پرسپولیس بازی کرده و ۲ گل و ۱ پاس گل مقابل این تیم ثبت کرده است. معز علی در ۳ بازی مقابل استقلال، یک پاس گل داده و در2 بازی مقابل استقلال خوزستان، آما ر۱ گل و ۱ پاس گل را دارد.

او در یک بازی مقابل سپاهان، یک پاس گل داده اما در دو دیداری که مقابل ذوب آهن داشته، موفق به گلزنی یا دادن پاس گل نشده است. 

کاپیتان تیم ملی قطر، 4 بازی هم جلوی تیم ملی داشته که سال قبل و در دیدار نیمه نهایی جام ملتهای آسیا، توانست اولین گلش مقابل ایران را به ثمر برساند. ۱ گل زده در مقابل علیرضا بیرانوند در دیدار نیمه نهایی جام ملت های آسیا سال پیش به ثبت رسانده است.

اکرم عفیف 

وینگر چپ و ۲۷ ساله تیم السد قطر تا به امروز ۵ بار در مقابل تیم ملی ایران قرار گرفته که یک گل زده و یک پاس گل داده و او هم مثل معز علی، اولین گلش به تیم ملی را در جام ملتهای 2023 ثبت کرد.

این بازیکن خلاق، در سه بازی مقابل استقلال، موفق به زدن 3 گل شده و در یک بازی با سپاهان، آمار یک گل و یک پاس گل را ثبت کرده است.

عفیف 7 بار هم مقابل پرسپولیس قرار گرفته که یک پاس گل مقابل این تیم داده است.

ادمیلسون جونیور 

وینگر ۳۰ ساله بلژیکی که به تازگی و در شهریور ماه همین امسال، پاسپورت قطری گرفت؛ تا به امروز در مقابل تیم ملی بازی نکرده است اما در لیگ قهرمانان آسیا و با تیم الدحیل قطر، دو بار جلوی سپاهان بازی کرده که 2 گل زده و یک پاس گل داده است.

جونیور آمار 1 گل و 2 پاس گل در 4 بازی مقابل استقلال را دارد و در 4 بازی جلوی پرسپولیس هم  موفق به ثبت ۱ گل و ۱ پاس گل شده است.

7899