دروازه‌بان ۳۴ ساله آلمانی در انتظار اولین بازی ملی

دروازه‌بان ۳۴ ساله آلمانی در انتظار اولین بازی ملی

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان باتجربه هوفنهایم در دیدار امشب تیم ملی آلمان مقابل هلند، می‌تواند اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، الیور باومن شاید امشب به سومین پیرمردی در فوتبال آلمان تبدیل شود که در ۳۴ سالگی، اولین بازی خود را برای تیم ملی این کشور انجام می‌دهد!

دروازه‌بان هوفنهایم پس از گذشت بیش از چهار سال از اولین دعوتش به تیم ملی آلمان و ۱۴ سال پس از اولین بازی خود در بوندس لیگا و انجام ۴۶۷ بازی در این لیگ، بالاخره احتمالا اولین بازی خود را برای تیم ملی کشورش مقابل هلند انجام خواهد داد.

باومن ۳۴ ساله، در دیدار امشب (دوشنبه) جایگزین الکساندر نوبل، سنگربان اشتوتگارت در دروازه تیم ملی آلمان خواهد شد. او در سال ۲۰۲۰، زمانی که برای اولین بار توسط یوآخیم لوو به تیم ملی دعوت شد، گفت که سالها برای این فرصت، تلاش کرده است.

با توجه به اینکه مارک آندره ترشتگن دچار آسیب‌دیدگی جدی زانو شد و نمی‌تواند جایگزین مانوئل نویر بازنشسته شود، به نظر می‌رسد بالاخره لحظه حضور باومن در درون دروازه آلمان فرا رسید.

یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمان که در اولین سرمربیگری خود در هوفنهایم نیز مربی باومن بود، گفت: اولیور با بازی‌های خوب زیاد، در بوندسلیگا و لیگ اروپا شروعی فوق‌العاده داشه است.

نویر، دروازه‌بان کهنه‌کار، تقریباً از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۹، پیراهن شماره ۱ را برای آلمان پوشیده بود اما حالا با بازنشستگی او و مصدومیت ترشتگن، رقابت بین باومن و نوبل برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه تیم ملی آلمان ایجاد شده است.

۱۰۳۳