چهار غول انگلیسی، ستاره اوکراینی را می‌خواهند

چهار غول انگلیسی، ستاره اوکراینی را می‌خواهند

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام به طور جدی برای جذب هافبک تهاجمی ۲۲ ساله اوکراینی شاختار دونتسک، وارد رقابت با آرسنال، منچسترسیتی و لیورپول شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Football Insider، تاتنهام به طور جدی وارد رقابت با سه غول لیگ برتر انگلیس برای جذب  گئورگی سوداکوف، هافبک تهاجمی شاختار دونتسک شده است.

این هافبک تهاجمی ۲۲ ساله، پیش از این مورد توجه آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی قرار گرفته بود. حالا ورود تاتنهام به نبرد برای جذب این ستاره اوکراینی در ماه‌های آینده، رقابت غول‌های انگلیسی را داغ‌تر کرده است.

سوداکوف فصل جاری را به خوبی برای شاختار دونتسک با ۷ گل و ۲ پاس گل در ۱۰ بازی آغاز کرده است. سوداکوف تا سال ۲۰۲۸ با تیم اوکراینی قرارداد دارد و آنها تحت هیچ فشاری برای فروش او به این زودی نیستند.

آنها برای فروش او مبلغ قابل توجهی درخواست خواهند کرد. دو تیم شمال لندنی یعنی آرسنال و تاتنهام، نیاز و علاقه بیشتری به جذب این هافبک تهاجمی دارند و باید دید کدامیک حاضرند در رقابت با منچسترسیتی و لیورپول، مبلغ بالاتری برای جذب سوداکوف بپردازند.

تاتنهام می‌تواند در یک سوم تهاجمی از برتری‌های بیشتری با حضور سوداکوف بهره ببرد و این هافبک تهاجمی ۲۲ ساله، قدرت گلزنی و خلاقیت بیشتری را به این تیم شمال لندنی اضافه می‌کند.

او می‌تواند با جیمز مدیسون برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در خط هافبک تاتنهام رقابت کند. انتظار می‌رود که این هافبک تهاجمی اوکراینی اگر در مسیر درستی قرار گیرد، به یک بازیکن درجه یک تبدیل شود و در آینده نزدیک، ستاره‌ای برای تاتنهام باشد.

به طور مشابه، آرسنال نیز در خط حمله به قدرت آتش بیشتری نیاز دارد. در غیاب مارتین اودگارد، توپچی‌های شمال لندن برای خلق موقعیت‌های گلزنی بیشتر در خط حمله تلاش می‌کنند.

آنها در حال حاضر برای قهرمانی در لیگ برتر در حال کوشش هستند و در لیگ قهرمانان اروپا هم می‌خواهند مدعی قهرمانی باشند. فرصت پیوستن به آرسنال برای این هافبک تهاجمی جوان بسیار جذاب خواهد بود و باید دید در صورت رضایت باشگاه شاختار دونتسک به جدایی‌اش، وی یکی از دو تیم شمال لندنی را انتخاب می‌کند یا ترجیح می‌دهد به شهر منچستر یا بندر لیورپول برود.

۱۰۳۳