مربی موقت تیم ملی انگلیس به زودی نیمکت سه شیرها را ترک می‌کند

مربی موقت تیم ملی انگلیس به زودی نیمکت سه شیرها را ترک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی موقت تیم ملی فوتبال انگلیس تایید کرد که به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پس از پیروزی ۳-۱ انگلیس مقابل فنلاند در لیگ ملت‌های اروپا، سرمربی موقت این تیم، لی کارسلی، تایید کرد که به زودی از این سمت کناره‌گیری خواهد کرد. او اظهار داشت که انگلیس نیاز به یک مربی در سطح جهانی دارد که سابقه قهرمانی داشته باشد، و افزود که خود را هنوز در این سطح نمی‌بیند اما در تلاش است که به آن جایگاه برسد. کارسلی با وجود کسب نتایج نسبتاً خوب در دوران موقت خود، از جمله این پیروزی، بارها اشاره کرده که قصد ندارد به‌طور دائمی این مسئولیت را به عهده بگیرد و احتمالاً به تیم زیر ۲۱ سال انگلیس بازخواهد گشت.

کارسلی، که با تیم زیر ۲۱ سال انگلیس قهرمان اروپا شده بود، پس از استعفای گرت ساوت‌گیت از هدایت تیم ملی بزرگسالان، به‌عنوان سرمربی موقت منصوب شد. با این حال، پس از شکست غیرمنتظره مقابل یونان، عملکرد تیم زیر سوال رفت و او به صراحت اعلام کرد که هنوز برای هدایت دائمی تیم آماده نیست. این در حالی است که برخی از منابع گزارش داده‌اند که فدراسیون فوتبال انگلیس به دنبال جذب یک مربی برجسته بین‌المللی است.

در حال حاضر از توماس توخل مربی سابق چلسی و بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به عنوان جدی ترین گزینه نیمکت تیم ملی فوتبال انگلیس نام برده می شود.

۱۰۰۹