نصیحت ارزشمند رونالدو به ستاره تاتنهام

نصیحت ارزشمند رونالدو به ستاره تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - دژان کولوسفسکی ستاره تاتنهام فاش کرد که چگونه نصیحت کریستیانو رونالدو به باعث شد تا به بالاترین سطح پتانسیلش برسد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره تاتنهام اخیراً در فرم قابل توجهی قرار داشته و 6 بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته و همچنین بازوبند کاپیتانی سوئد را نیز بر بازو بسته است. 

ستاره بیست و چهار ساله فاش کرد که در گذشته کریستیانو رونالدو یک نصیحتی به او کرده که حتی در ابتدا متوجه منظور فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید نشده، اما رفته رفته فهمید که چه نصیحت ارزشمندی دریافت کرده.

کولوسفسکی به Fotbollskanalen گفت: "من در حال شناسایی بدنم هستم. وقتی جوان تر بودم، رونالدو به من گفت: 'به زودی با بدنت بیشتر آشنا می شوی.' در آن زمان متوجه این جمله او نشدم، چون بدنم را نمی شناختم. اما حالا با نقاط قوت و نقاط ضعفم آشناه شده ام و می دانم چگونه می توانم پیشرفت کنم. به خاطر همین احساس می کنم فوتبال بازی کردن آسان تر شده است."

کولوسفسکی یک فصل در 2020-21 به عنوان هم تیمی رونالدو در یوونتوس توپ می زد. چیزهایی که او از رونالدو در همان دوره یاد گرفت، حالا کمک شایانی به پیشرفتش در حال کرده است و او یکی از مهره های کلیدی آنژه پوستکوغلو است.

4416