آخرین وضعیت از مصدومیت ستاره 17 ساله بارسلونا

آخرین وضعیت از مصدومیت ستاره 17 ساله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره 17 ساله بارسلونا که در بازی شب گذشته اسپانیا مقابل دانمارک دچار مصدومیت شده بود، ظاهرا مشکل جدی‌ای ندارد و می‌تواند به زودی به میادین برگردد.

به گزارش فوتبالی، تعطیلات فیفادی برای باشگاه‌ها تبدیل به یک معضل جدی شده است. بازی‌های کم‌اهمیتی که در آن احتمال مصدومیت بازیکنان بالا است و می‌تواند برای مدت‌ها آن‌ها را از مسابقات دور نگه دارد. در این فصل آمار تعداد مصدومان بالا بوده که باعث نگرانی باشگاه‎‌ها و بازیکنان شده است. این مساله با تاسیس تورنمنت‌های جدیدی همچون لیگ ملت‌های اروپا و یا جام جهانی باشگاه‌ها جدی‌تر هم شده است.

شب گذشته خبر مصدومیت لامین یامال یک شوک جدی به هواداران بارسلونا وارد کرد. لوییس د لا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا 90 دقیقه از لامین یامال استفاده کرد. پس از پایان مسابقه لامین یامال لنگ لنگان استادیوم را ترک کرد و همین موضوع باعث نگرانی باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم شد. این اتفاق در آستانه بازی‌های حساس بارسلونا مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید بدترین خبر ممکن بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که وضعیت یامال بهتر شده باشد. به گفته فابریزیو رومانو، یامال با این‌که دیروز احساس درد داشت، اما امروز وضعیت بهتری دارد. این مصدومیت جدی نیست و احتمالا یامال پس از چند روز استراحت به وضعیت ایده‌آل برگردد.

1428