مذاکرات بارسلونا برای تمدید قرارداد هافبک جوان آغاز می‌شود

مذاکرات بارسلونا برای تمدید قرارداد هافبک جوان آغاز می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو گاوی، هافبک جوان بارسلونا که در بند مصدومیت قرار دارد و روزهای پایانی دوران مصدومیت خودش را سپری می‌کند قرار است به زودی مذاکرات خودش را برای تمدید قرارداد آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، پابلو گاوی یکی از ستون‌های پروژه بارسلونا برای آینده است. در روزهایی که بارسا با مشکلات اقتصادی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، گاوی یکی از بازیکنان جوانی بود که از تیم‌های پایه و از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی راه پیدا کرد و توانست خودش را با پیراهن بارسا به اثبات برساند. ظهور پدیده‌ای همچون پابلو گاوی در شرایطی که بارسلونا توانایی خرید بازیکن جدید نداشت، باعث شد تا وضعیت اقتصادی بارسا روبه‌راه شود.

او اما نزدیک به یک سال است که در میادین حاضر نیست. او سال گذشته در بازی برای تیم ملی اسپانیا از ناحیه رابط صلیبی زانو دچار مصدومیت شد و حالا دارد روزهای پایانی مصدومیت خودش را سپری می‌کند. انتظار می‌رود او در بازی بعدی بارسلونا برای بازی حاضر باشد. حالا کادر فنی بارسا انتظار دارد در بازی مقابل سویا این هافبک جوان را در اختیار داشته باشد. از طرفی مدیران باشگاه نیز در تلاش هستند تا مذاکرات برای تمدید قرارداد گاوی را آغاز کنند.

به گفته فابریزیو رومانو، سران بارسلونا، گاوی را یکی از مهره‌های مهم تیم خود برای آینده می‌دانند و می‌خواهند به زودی مذاکرات را برای تمدید قرارداد با او و چند بازیکن دیگر آغاز کنند. همچنین این خبرنگار ایتالیایی اطلاع داد که کادر فنی منتظر است تا تیم پزشکی بارسلونا به گاوی چراغ سبز بدهد تا در بازی بعدی حاضر باشد.

1428