عکس؛ تجلیل از دروازه‌بان تازه‌وارد بارسلونا

عکس؛ تجلیل از دروازه‌بان تازه‌وارد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال لهستان از بازی این تیم و پرتغال در لیگ ملت های اروپا استفاده کرد تا از وویچک شزنی تجلیل کند.

به گزارش فوتبالی، شزنی در تابستان گذشته در سطح باشگاهی و ملی از فوتبال وداع کرده بود اما ناگهان نظرش را عوض کرد و تصمیم گرفت که به رده باشگاهی برگردد تا برای بارسلونا بازی کند. شزنی قصد بازگشت به تیم ملی لهستان را ندارد و به همین خاطر به خاطر دوران حضورش در این تیم مورد تجلیل قرار گرفت.

در مراسمی که توسط فدراسیون فوتبال لهستان در ورزشگاه نورودوی در نظر گرفته شده بود، دروازه بان تازه وارد بارسلونا به خاطر دورانش در تیم ملی کشورش مورد تجلیل قرار گرفت. این دروازه بان 34 ساله در دوران حضورش در تیم ملی لهستان در 84 بازی به میدان رفته بود که در 77 تایش فیکس بود و در دو جام جهانی و چهار یورو حضور پیدا کرده بود. 

البته علاوه بر شزنی یکی دیگر از ستارگان سالهای اخیر فوتبال لهستان نیز مورد تجلیل قرار گرفت. گرزگورز کریچوویاک بازیکن سابق سویا که در انگلیس، یونان و فرانسه هم بازی کرده، به خاطر صد بازی ملی مورد تجلیل قرار گرفت. 

شزنی پس از این تجلیل به بارسلونا برمی گردد تا به تمریناتش ادامه بدهد و خود را برای اولین بازی با پیراهن تیم کاتالان آماده کند.