پرسپولیسی‌ترین قاب دیدار ازبکستان و ایران در تاشکند

پرسپولیسی‌ترین قاب دیدار ازبکستان و ایران در تاشکند

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن پرسپولیس با دو پیراهن مختلف در بازی ایران و ازبکستان حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و از گروه A دو تیم ازبکستان و ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه در تاشکند با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو بازی اخیر ایران و ازبکستان با تساوی بدون گل پایان یابد.

در این مسابقه تک نماینده پرسپولیسی تیم ملی یعنی میلاد محمدی در پست دفاع چپ و در ترکیب ابتدایی یوزهای ایرانی قرار داشت و 90 دقیقه به طور کامل به میدان رفت و عملکرد نسبتاً خوبی هم از خود بر جای گذاشت.

اما علاوه بر محمدی، پرسپولیس یک نماینده دیگر هم در این مسابقه انتخابی جام جهانی داشت که در تیم حریف توپ می‌زد. اوستون اورونوف ستاره ازبک قرمزهای پایتخت که البته در ترکیب نخست تیمش حضور نداشت و از دقیقه ۷۱ به میدان آمد.

اورونوف که حضورش در تیم ملی ازبکستان باتوجه به مصدومیت این بازیکن با حواشی مختلفی همراه بود، در دقیقه ۷۱ به جای فیض‌الایف به میدان آمد و حدود 20 دقیقه برای تیم ملی کشورش بازی کرد اما نتوانست قفل دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند تا این مسابقه با تساوی بدون گل پایان یابد.

اما تصویری از میلاد محمدی و اوستون اورونوف با پیراهن‌های تیم ملی ایران و ازبکستان توسط رسانه رسمی پرسپولیس منتشر شده تا پرسپولیسی‌ترین قاب این مسابقه مهم ثبت شده باشد؛ تصویری از دو بازیکن تاثیرگذار خوان گاریدو که باید حدود یک هفته دیگر در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس در دیداری آسیایی از لیگ نخبگان تلاش کنند.

1997