عکس؛ خوش و بش رونالدو و لواندوفسکی در ابتدای بازی لهستان - پرتغال

عکس؛ خوش و بش رونالدو و لواندوفسکی در ابتدای بازی لهستان - پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از مرحله گروهی بازی های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی لهستان و تیم ملی پرتغال در ورزشگاه ملی ورشو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی پرتغالی ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، این بازی به نوعی تقابلی میان کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی هم بود. رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال بود و رابرت لواندوفسکی هم بازوبند کاپیتانی تیم ملی لهستان را بر بازو بسته بود.

در ابتدای بازی به رسم همیشه، کاپیتان های دو تیم با هم خوش و بش کردند و از سوی دیگر یادگاری هایی را به یکدیگر اهدا کردند. رونالدو و لواندوفسکی قبلا در فوتبال اروپا در چهارچوب بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ با هم جدال هایی داشتند و حالا در بازی پرتغال و لهستان با هم روبرو شدند. رونالدو و لواندوفسکی از یک نسل فوتبالی هستند. کریس رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و در النصر بازی می کند و روبرت لواندوفسکی در حال حاضر 36 ساله است و مهاجم بارسلونا است.

در این بازی رونالدو موفق شد گلزنی کند اما لواندوفسکی عملکرد جالبی نداشت. البته عملکرد لواندوفسکی در بارسا خوب بوده است و در این فصل از رقابت های لالیگا با 10 گل آقای گل است.

1470