رونمایی صفحه رسمی لالیگا از بهترین مثلث لیگ‌های معتبر اروپایی

رونمایی صفحه رسمی لالیگا از بهترین مثلث لیگ‌های معتبر اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه رسمی لالیگا به تازگی با انتشار طرحی، مثلث هجومی بارسلونا را بهترین مثلث هجومی پنج لیگ معتبر اروپایی دانسته است و از لحاظ آماری این قضیه را به اثبات رسانده است.

به گزارش فوتبالی ، هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا در این فصل از رقابت ها در خط حمله تیمش از رابرت لواندوفسکی، رافینیا و لامین یامال استفاده کرده است. این سه بازیکن عملکرد فوق العاده ای داشته اند. عملکرد آن ها به شکلی بوده است که هیچ مثلث دیگری در پنج لیگ معتبر اروپایی نتوانسته است به اندازه آن ها گلزنی کند.

لواندوفسکی در رقابت های لالیگا، 10 گل زده است و دو پاس گل داده است. او آقای گل فعلی لیگ فوتبال اسپانیا است و به نظر می رسد در این فصل از رقابت ها بتواند در نهایت آقای گل لالیگا شود. رافینیا وینگر برزیلی بارسلونا، پنج گل زده است و چهار پاس گل داده است. لامین یامال هم که با هفده سال سن تبدیل به یکی از عناصر اصلی خط حمله باشگاه بارسلونا شده است، چهار گل به ثمر رسانده است و پنج پاس گل داده است.

باید دید که این خط حمله حالا این عملکرد را تا کجا ادامه می دهد. یکی از چالش های هانس دیتر فلیک می تواند این باشد که این مثلث خط حمله خود را روی فرم و آماده نگه دارد.

1471