حرف‌های کاپیتان لیورپول هلندی‌ها را عصبانی کرد

حرف‌های کاپیتان لیورپول هلندی‌ها را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در بازی تیم ملی هلند مقابل تیم ملی مجارستان، ویرجیل فن دایک مدافع تیم ملی هلند با گرفتن دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب بازی تیم ملی هلند مقابل تیم ملی آلمان را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی ، اما اظهاراتی که ویرجیل فن دایک پس از اخراج شدن مقابل مجارستان داشت، حالا هواداران هلندی را عصبانی کرده است. او درباره گرفتن کارت قرمز مقابل مجارستان گفت:" حالا زمان خوبی برای من ایجاد شده است تا قدری استراحت کنم و پس از این سفر های طولانی قدری آرامش را تجربه کنم. احتمالا باشگاه من از کارت قرمز گرفتن من خوشحال شده باشد و من هم این مسئله را به خوبی درک می کنم. باید جنبه های مثبت این اخراج شدنم را در نظر بگیریم"

هلندی ها اعتقاد دارند که اگر فن دایک اخراج نمی شد، این تیم می توانست مجارستان را شکست بدهد. از سوی دیگر او حالا در بازی حساس تیمش مقابل آلمان حضور ندارد. لیورپول قرار است پس از این فیفادی به مصاف چلسی برود و فن دایک برای آن بازی آماده خواهد بود. هواداران تیم ملی هلند در شبکه های اجتماعی به فن دایک تاخته اند و او را بازیکنی خطاب قرار داده اند که هیچ عشق و علاقه ای نسبت به تیم ملی هلند احساس نمی کند.

1471