ترکیب لهستان و پرتغال؛ جدال لواندوفسکی و رونالدو

ترکیب لهستان و پرتغال؛ جدال لواندوفسکی و رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقایت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی لهستان و تیم ملی پرتغال از ساعت 22:15 به وقت ایران، در ورزشگاه ملی ورشو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از این بازی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از جذاب ترین نکات این بازی، رویارویی کریستیانو رونالدو و رابرت لواندوفسکی است. رونالدو در حال حاضر در النصر عربستان توپ می زند و تنها حضورش در فوتبال اروپا مربوط به تیم ملی پرتغال است. از سوی دیگر رابرت لواندوفسکی مهاجم باشگاه بارسلونا است. رونالدو و لواندوفسکی قبلا در چهارچوب بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ با هم روبرو شده اند و حالا در بازی پرتغال و لهستان شاهد جدال آن ها خواهیم بود.

در این بازی، کریستیانو رونالدو به همراه رافائل لیائو در خط حمله تیم ملی پرتغال قرار گرفته است. پدرو نتو و برناردو سیلوا هم به مهاجم ها کمک می کنند. برونو فرناندز هم هافبک هجومی پرتغالی ها است.

ترکیب تیم ملی لهستان

ووکاش، داویدویچ، والوکیویچ، یان بدنارک، کامینسکی، زالفسکی، اوریانسکی، زیلنسکی، سزیمانسکی، پیانتک، روبرت لواندوفسکی

ترکیب تیم ملی پرتغال

دیگو کاستا، نونو مندز، دیگو دالو، روبن دیاز، آنتونیو سیلوا، ویتینیا، برونو فرناندز، برناردو سیلوا، پدرو نتو، رافائل لیائو، کریستیانو رونالدو

1471