موضع چلسی در مورد ستاره اوکراینی

موضع چلسی در مورد ستاره اوکراینی

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم اخبار و شایعات اخیر، چلسی علاقه ای به قرض دادن میخایلو مودریک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه را ندارد.

به گزارش فوتبالی، در زمستان سال 2023، میخایلو مودریک با رقم 88.5 میلیون پوند از شاختار دونتسک به چلسی پیوست، اما هنوز نتوانسته جایگاهی در ترکیب اصلی پیدا کند. در چند هفته اخیر، مارسی و به او لینک شده بود تا به صورت قرضی، او را در ژانویه به خدمت بگیرد، اما بن یاکوبز، خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی اعلام کرد که آّی های لندن قصد فروش قرضی مودریک را ندارند. همچنین انزو مارسکا او را به چالش کشیده تا پیشرفت کند و بهتر شود، چون مارسکا به مودریک به عنوان یک بازیکن مهم نگاه می کند.

مودریک با پول زیادی به چلسی آورده شد، اما در 66 بازی تنها توانسته 7 گل بزند و 7 بار نیز پاس گل بدهد. او تا سال 2031 با چلسی قرارداد دارد و اگر به همین روند نزولی و ضغیفش ادامه دهد، قطعاً مدیران چلسی باید فکری به حال آینده مودریک بکنند، چون فروش او نیز کار بسیار سختی خواهد بود. 

ملی پوش اوکراینی در این فصل 8 بار با پیراهن چلسی بازی کرده، اما عملکرد درخشانی از خودش به جای نگذاشته است. بازی بعدی چلسی در لیگ برتر انگلیس مقابل لیورپول خواهد بود.

4416