مدافع ایتالیایی، پلن B رئال مادرید در صورت شکست در جذب ستاره لیورپول

مدافع ایتالیایی، پلن B رئال مادرید در صورت شکست در جذب ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید به دنبال خرید یک مدافع کناری برای تابستان سال آینده یا حتی زمستان پیش رو است و حالا شرایط آندره‌آ کامبیاسو، مدافع ایتالیایی یوونتوس را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هدف اصلی رئال مادرید در پنجره‌های نقل و انتقالاتی پیش رو تقویت خط دفاعی است. مدیران رئال مادرید برنامه داشتند تا در نقل و انتقالات تابستانی سال 2025 برای خرید مدافع چپ و راست اقدام کنند، اما پس از مصدومیت شدیدی که دنی کارواخال به آن دچار شد، احتمال دارد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان پیش رو رئال مادرید برای خرید یک مدافع وارد بازار شود.

اما این امکان هم وجود دارد که رئال مادرید تا پایان فصل با بازیکنان فعلی خود سر کند و سپس برای جذب ترنت الکساندر آرنولد برای جناح راست و آلفونسو دیویس برای بازی در سمت چپ خط دفاعی تلاش کند. اما این باشگاه گزینه‌های دیگری هم برای این پست‌ها در نظر دارد.

به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت، رئال مادرید شرایط آندره‌آ کامبیاسو را زیر نظر دارد. این مدافع ایتالیایی توانایی بازی در هر دو جناح چپ و راست خط دفاعی را دارد. او همچنین در صورت نیاز می‌تواند در پست وینگر ایفای نقش کند. اگر رئال مادرید در مسیر جذب ترنت الکساندر آرنولد شکست بخورد برای خرید کامبیاسو اقدام می‌کند. هرچند خود بازیکن ترجیح می‌دهد در یوونتوس بماند و روزی بازوبند کاپیتانی این باشگاه را به بازو ببندد.

1428