بارسلونا به زودی دستمزد مسی، آلبا و بوسکتس را می‌دهد

بارسلونا به زودی دستمزد مسی، آلبا و بوسکتس را می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا هنوز بدهی هایی به برخی از بازیکنان سابق خودش دارد و البته به نظر می رسد که به زودی این بدهی ها را پرداخت می کند و حساب های خود را تسویه می کند.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در تابستان 2021 بود که از بارسلونا به عنوان یک بازیکن آزاد جدا شد و راهی پاری سن ژرمن شد. مسی پس از دو سال حضور در پی اس جی راهی اینتر میامی شده است. لئو مسی از آن زمان تاکنون دستمزد معوقه در بارسلونا دارد. در حقیقت در فصل 2020/21 به علت همه گیری بیماری کرونا و شرایط اقتصادی دشوار بارسلونا، این باشگاه نتوانست دستمزد بازیکنانش را به طور کامل پرداخت کند و از آن زمان بدهی هایی ایجاد شد. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم دو بازیکن دیگری هستند که از آن زمان از باشگاه بارسلونا طلب دارند. در حال حاضر هم مسی، هم بوسکتس و هم جوردی آلبا در اینتر میامی بازی می کنند. بوسکتس و آلبا از فصل 2022/23 در اینتر میامی حضور دارند.

گفتنی است که باشگاه بارسلونا فصل 2020/21 را با تراز مالی منفی 481 میلیون یورو به پایان رساند و یک بدهی سنگین از آن زمان برای باشگاه بارسلونا ایجاد شد که تبعات آن هنوز هم در باشگاه بارسلونا و وضعیت اقتصادی آبی و اناری ها دیده می شود.

1471