طرح؛ پوگبا در لباس بارسلونا چه شکلی می‌شود؟

طرح؛ پوگبا در لباس بارسلونا چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها حرف و حدیث ها درباره پل پوگبا و تیم بعدی او بسیار زیاد است و باید دید که در نهایت این هافبک فرانسوی به کدام تیم می پیوندد.

به گزارش فوتبالی ، پل پوگبا به خاطر مثبت شدن تست دوپینگش، چهار سال از حضور در دنیای فوتبال محروم شده بود. با رای دادگاه تجدید نظر، محرومیت او به 18 ماه کاهش پیدا کرد. این بازیکن می تواند از ماه مارس سال 2025 یعنی از اسفند ماه آینده به میادین برگردد. در حقیقت او می تواند در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به یک تیم جدید برود و در نهایت از اسفند ماه وارد میادین شود.

نام هایی مثل لیگ برتر آمریکا و همچنین باشگاه مارسی فرانسه پیرامون پل پوگبا مطرح شده اند. یوونتوس دیگر نیازی به پوگبا ندارد و قراردادی با او نمی بندد و به این ترتیب پوگبا به عنوان یک بازیکن آزاد از یووه خواهد رفت.

سایت گل با انتشار طرحی از پوگبا در پیراهن بارسلونا نوشته است که شاید بازگشت پوگبا به میادین در پیراهن بارسا اتفاق بیفتد. در حقیقت بارسلونا یکی از تیم هایی است که به هافبک وسط و به خصوص هافبک دفاعی احتیاج دارد و ممکن است پوگبا برایش یک گزینه موقت باشد. پل پوگبا در حال حاضر سی و یک سال سن دارد.

1471