پپ گواردیولا از منچسترسیتی می‌رود؟

پپ گواردیولا از منچسترسیتی می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- اتحادیه فوتبال انگلیس، مذاکرات با گزینه‌های هدایت سه‌شیرها را محرمانه دنبال می‌کند و پپ گواردیولا یکی از گزینه‌های اصلی آنها است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از تلگراف اسپورت، اتحادیه فوتبال انگلیس متهم به طولانی کردن مراحل تعیین جانشین دائمی گرت‌ساوت گیت برای هدایت سه‌شیرها است.

بیش از دو ماه از کناره‌گیری ساوت‌گیت از هدایت سه‌شیرها می‌گذرد و اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز به طور رسمی با هیچ یک از نامزدهای اصلی برای تبدیل شدن به سرمربی دائمی بعدی انگلیس مذاکره نکرده است.

این امر باعث ایجاد سؤالات و ابهاماتی در مورد روند انتصاب جانشین دائمی ساوت‌گیت شده اما اتحادیه فوتبال انگلیس تاکید می‌کند که مذاکرات با جدیت در حال انجام است اما باید محرمانه بماند.

اتحادیه فوتبال انگلیس هیچ اطلاعات جدیدی در مورد پیشرفت یا عدم موفقیت خود در انتصاب یک سرمربی جدید ارائه نکرده و لی کارسلی همچنان به عنوان سرمربی موقت به کار خود ادامه می‌دهد.

مذاکرات با ادی هاو، گراهام پاتر و توماس توخل همگی با جدیت ادامه داشته است. پاتر و توخل در حال حاضر بیکار هستند و ظاهراً برای هدایت سه‌شیرها در دسترس‌تر خواهند بود زیرا ادی هاو، سرمربی نیوکاسل می‌خواهد روی نیمکت تیمش بماند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نیز همچنان یک کاندیدای رویایی در بلندمدت برای هدایت سه‌شیرها هست و برخی معتقدند اتحادیه فوتبال  انگلیس آماده است در صورت چراغ سبز مرد اسپانیایی، در بلندمدت منتظر او بماند.

با این وجود در حالی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از مذاکرات با برخی کاندیداها خبررسانی شده و روی گزینه‌ها بررسی انجام گردیده؛ اما تلگراف اسپورت مدعی است که هنوز مذاکره رسمی صورت با هیچ‌یک از نامزدها صورت نگرفته است.

این در حالی است که پیش از این، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرده بود که سرمربی دائم تیم ملی فوتبال این کشور تا تاریخ ۱۲ مرداد مشخص خواهد شد اما مذاکرات همچنان به طول انجامیده است.

 

۱۰۳۳