دروازه‌بان 25 ساله، گزینه جدید باشگاه بارسلونا

دروازه‌بان 25 ساله، گزینه جدید باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در این روز ها در حال جست و جو برای یک دروازه بان جدید است تا از فصل آینده او را وارد باشگاه کند.

به گزارش فوتبالی ، با مصدومیت مارک آندره تراشتگن و دور شدن او از میادین، وویچک شزنی به بارسا پیوست و این دروازه بان لهستانی تا انتهای فصل در بارسا حضور خواهد داشت. در ماه آوریل آینده، تراشتگن سی و سه ساله می شود و این قضیه ضرورتی ایجاد می کند تا یک دروازه بان جدید به بارسا بیاید چرا که دیگر به نظر می رسد که دوران حرفه ای دروازه بان آلمانی بارسا به اواخر خود رسیده است.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا به تازگی مارسین بولکا دروازه بان 25 ساله تیم ملی لهستان و باشگاه نیس فرانسه را زیر گرفته است. این دروازه بان از لحاظ سن و سال برای آبی و اناری پوشان مناسب است. او با روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسا هم ارتباط خوبی دارد و با شزنی هموطن است. قرارداد این بازیکن در سال 2026 با باشگاه نیس فرانسه به پایان می رسد و او قصد ندارد که این قرارداد را تمدید کند و همین قضیه اختلافاتی را میان او و باشگاه نیس ایجاد کرده است. پینی زهاوی مدیر برنامه های این دروازه بان لهستانی است و او ارتباط خوبی با خوان لاپورتا دارد و این قضیه می تواند در انتقال مارسین بولکا به بارسلونا کمک کننده باشد.

1471