انتظاری که فلیک از مدافع کناری تیمش دارد

انتظاری که فلیک از مدافع کناری تیمش دارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک از مدافع های کناری تیمش این انتظار را دارد که در کار های دفاعی مشارکت بیشتری داشته باشند و تمرکز آن ها بیشتر روی دفاع کردن باشد تا حمله کردن.

به گزارش فوتبالی ، آلخاندرو بالده در حال حاضر بیست سال سن دارد. او مدافع چپ اصلی بارسلونا در این فصل از رقابت ها است. بالده درباره کار کردن زیر نظر هانس دیتر فلیک اظهار داشت:" انتظاری که فلیک از من دارد این است که در کار های دفاعی مشارکت بیشتری داشته باشم. او اصرار دارد که زیاد جلو نروم و حواسم به دفاع باشد. شاید هواداران دوست داشته باشند که من هم در حمله های تیم حضور داشته باشم و رو به جلو باشم اما انتظار فلیک دفاع کردن است. من باید روی خودم در بخش های دفاعی کار کنم و از این نظر پیشرفت داشته باشم."

این مدافع کنار جوان بارسلونا در ادامه افزود:" سه سال است که در لالیگا حضور دارم و تازه بیست ساله شده ام. البته باید بگویم که فصل گذشته اصلا فصل خوبی برای من نبود. باید در زمینه های مختلفی رشد کنم."

به نظر می رسد که ایده کلی هانسی فلیک این است که تیمش گل نخورد چرا که عملکرد مهاجم هایش در بازی های این فصل خوب بوده است و بارسا از لحاظ گلزنی مشکلی نداشته است.

1471