10 بازیکن شماره 10 که بیشترین قیمت را دارند؛ یامال در صدر، مسی نهم

10 بازیکن شماره 10 که بیشترین قیمت را دارند؛ یامال در صدر، مسی نهم

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال به عنوان بازیکن شماره 10 جدید تیم ملی اسپانیا انتخاب شده است و پیراهن شماره 10 تیم ملی اسپانیا به او داده شده است و باید دید که اوضاع برای این بازیکن در پیراهن شماره 10 تیم ملی اسپانیا به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، لامین یامال تا پیش از این پیراهن شماره نوزده تیم ملی اسپانیا را می پوشید و حالا پیراهن شماره ده این تیم را بر تن خواهد کرد. در اینجا نگاهی می اندازیم به ده بازیکن گران قیمت که پیراهن شماره 10 تیم ملی کشور خود را بر تن می کنند.

پس از این که لامین یامال پیراهن شماره 10 تیم ملی اسپانیا شد، با قیمت 150 میلیون یورو تبدیل به گران ترین بازیکنی شد که پیراهن شماره 10 یک تیم ملی را می پوشد. پس از او رودریگو قرار دارد. رودریگو در تیم ملی برزیل پیراهن شماره 10 را می پوشد و 110 میلیون یورو ارزش دارد. برناردو سیلوا از تیم ملی پرتغال 70 میلیون یورو می ارزد. انکونکو از فرانسه 65 میلیون یورو قیمت دارد. جک گریلیش از تیم ملی انگلیس 55 میلیون یورو ارزش دارد.

جاشوا زیرکزی در تیم ملی هلند، پیراهن شماره 10 را می پوشد و 50 میلیون یورو قیمت دارد. تروسارد از بلژیک 35 میلیون یورو می ارزد. پلگرینی از ایتالیا و لیونل مسی از آرژانتین هر کدام 25 میلیون یورو قیمت دارند و بورکاردت 15 میلیون یورو ارزش دارد.

1471