جایگزین پیکان در لیگ برتر فوتبال زنان؛ خبری از پرسپولیس نبود

جایگزین پیکان در لیگ برتر فوتبال زنان؛ خبری از پرسپولیس نبود

پایگاه خبری فوتبالی- دو روز قبل باشگاه پیکان تهران اعلام کرد در فوتبال زنان تیم‌داری نخواهد کرد تا تیم فوتبال زنان این باشگاه که در لیگ برتر بود منحل شود. تلاش های سازمان لیگ برای جایگزین کردن تیمی به جای آن ها بالاخره شب گذشته جواب داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که فقط شش روز تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان باقی مانده است، شب گذشته یکی از مسئولان باشگاه آوا تهران به خبرنگار فوتبالی اعلام کرد این تیم جایگزین پیکان در لیگ برتر شده است.

تیم فوتبال زنان پیکان فصل گذشته با قرار گرفتن در رده ششم جدول لیگ برتر فوتبال زنان در این لیگ ماندنی شد اما آوا با قرار گرفتن در رده نهم به لیگ دسته یک سقوط کرد. پیکانی ها که تا چند روز قبل قرار بود در لیگ برتر تیم‌داری کنند به یک باره تیم فوتبال زنانشان را منحل کردند تا سازمان لیگ در پی تیمی برای جایگزینی پیکانی ها برود. شب گذشته آوا تهران برای جایگزینی پیکان اعلام آمادگی کرده تا این تیم بار دیگر در لیگ برتر فوتبال زنان حضور پیدا کند.

البته با توجه به زمان اندک تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان، باشگاه آوا ریسک بزرگی را پذیرفته چرا که در این مقطع بازیکن آزادی که در حد لیگ برتر باشد باقی نمانده و این تیم باید بازیکنان جوان و کم تجربه را به خدمت بگیرد. طبق برنامه ریزی قبلی، پیکان در هفته اول باید به مصاف خاتون در بم می رفت و حالا آوا باید در هفته اول به بم‌ برود که احتمالا روز سختی برای آوایی ها باشد.

پیشتر گفته می شد آوا قرار است امتیازش را به پرسپولیس بفروشد که این اتفاق رخ نداد و این تیم با برند خودش وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان می شود.

۶۰۰۱