استوری کیلیان امباپه/ در تعطیلات ملی به چه کاری مشغول است؟

استوری کیلیان امباپه/ در تعطیلات ملی به چه کاری مشغول است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی رئال مادرید در این فیفادی و تعطیلات ملی، روی بدنسازی کار می کند و می خواهد تا پس از این فیفادی با آمادگی کامل به بازی های حساسی مثل ال کلاسیکو برسد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در این فیفادی به اردوی تیم ملی فرانسه نرفته است. در حقیقت دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با امباپه درباره این قضیه مشورت کرده است و کیلیان امباپه قدری احساس ناراحتی داشته است و گفته است که ترجیح می دهد در مادرید بماند و به فرانسه نرود.

حالا کیلیان امباپه یک تصویر در بخش استوری های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن می بینیم این ستاره فرانسوی در شهر مادرید در باشگاه بدنسازی حضور دارد و در حال آماده سازی خودش است و روی فرم بدنی اش کار می کند.

رئال مادرید پس از این فیفادی بازی های حساسی مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا و مقابل بارسلونا در لالیگا خواهد داشت. رئال مادرید به پیروزی در این بازی ها نیاز دارد و کیلیان امباپه به عنوان مهاجم اصلی مادریدی ها می تواند نقشی کلیدی را در این بازی ها ایفا کند. عملکرد او در این فصل فراز و نشیب داشته است و برخی ها معتقدند که امباپه هنوز در ترکیب رئال مادرید جا نیفتاده است.

1471