بازیکنان بارسلونا دیگر نیازی به بدنسازهای شخصی ندارند

بازیکنان بارسلونا دیگر نیازی به بدنسازهای شخصی ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا یک تغییر و تحول گسترده را در بدنسازی بازیکنان بارسلونا ایجاد کرده است و سطح آن را به طور جدی تغییر داده است به طوری که دیگر تمرینات بدنسازی باشگاه بارسلونا برای بازیکنان آبی و اناری پوش کافی است.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا زیر نظر ژاوی هرناندز در فصل گذشته، مشکل جدی مصدومیت را داشت. البته این مشکل در این فصل هم ادامه داشته است اما به نظر می رسد که با بدنسازی بهتر، این مشکل به مرور رفع شود. در زمانی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بود، بدنسازی های باشگاه بارسلونا به شکلی بود که بازیکنان بارسا مجبور بودند خودشان هم مربی شخصی برای بدنسازی داشته باشند تا بدنشان آماده و روی فرم باقی بماند.

حالا به نقل از موندو دپورتیوو، از زمانی که هانس دیتر فلیک سرمربی بارسلونا شده است، دیگر بازیکنان بارسلونا نیازی به بدنساز شخصی ندارند. اتفاقی که رخ داده این بوده است که بسیاری از بازیکنان بارسلونا، قرارداد های خود را با بدنساز های شخصی فسخ کرده اند و دیگر با آن ها کار نمی کنند چرا که بدنسازی های باشگاه بارسلونا سنگین است و برای آن ها کافی است و دیگر نیازی به تمرین کردن با بدنساز شخصی نیست و این قضیه متوقف شده است.

1471