اتهام بزرگ زنوزی در ماجرای انتخاب داوران؛ انتخاب فامیل فغانی برنامه‌ریزی شده بود!

اتهام بزرگ زنوزی در ماجرای انتخاب داوران؛ انتخاب فامیل فغانی برنامه‌ریزی شده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک تراکتور معتقد است انتخاب امیر عراب براقی برای بازی این تیم مقابل فولاد برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی دیروز مصاحبه تند و جنجالی و مفصلی با رسانه رسمی تراکتور داشته و در ابتدای صحبت‌هایش درباره داوری دیدار تیم تحت مالکیتش با فولاد صحبت کرده و این قضاوت را شائبه‌دار توصیف کرده است.

زنوزی همانند اکثر هواداران تیمش معتقد است داوری امیر عرب براقی در بازی تراکتور و فولاد درست نبوده است. مالک تراکتور که مدعی است تیم خوبی بسته، در ادامه به داوری بازی‌ها به عنوان یکی از آیتم‌های تاثیرگذار یاد کرده و گفته در بازی با فولاد سر این تیم را بریده‌اند!

زنوزی در ادامه صحبت‌هایش را تندتر هم می‌کند و می‌گوید دلیل این قضاوت به زعم وی نادرست این است که تراکتور با شکست سپاهان در اصفهان به صدر رسیده بود و باید به هر نحوی شده جلوی این اتفاق گرفته می‌شد!

مالک تراکتور در ادامه به نسبت خانوادگی امیر عرب براقی که برادر همسر علیرضا فغانی است می‌پردازد و می‌گوید فامیل یکی از داورانی انتخاب شده که قبلاً تراکتور را در بازی معروف این تیم با نفت تهران در لیگ چهاردهم، این تیم را به خاک سیاه نشانده بود و انتخاب چنین داوری برنامه ریزی شده بوده است و دو پنالتی این تیم با وجود VAR گرفته نشده است.

مالک متمول تبریزی در این باره چنین اظهار داشته است: «آیتم‌های زیادی همچون داوری در فوتبال تأثیرگذار است. مثل دیدار با فولاد خوزستان که سَر تیم را بُردیدند و دلیل آن هم مشخص است؛ چون که تراکتور با شکست سپاهان در اصفهان، به صدر جدول دست یافته بود و باید به هر نحوی که شده، جلوی این اتفاق را می‌گرفتند. داوری را برای بازی حساس «تراکتور – فولاد» انتخاب کردند که فامیل یکی از داورانی است که قبلاً تراکتور را در جمعه سیاه به خاک سیاه نشانده بود. انتخاب چنین داوری برای تقابل با فولاد برنامه‌ریزی شده بود؛ البته امیدوارم که این چنین نباشد. من به دلیل بیماری بازی را تماشا نکردم، ولی طبق گفته‌ها دو پنالتی به نفع تراکتور گرفته نشد. طبق برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند در برنامه‌های تلویزیونی چند کارشناس می‌گفتند پنالتی نیست و چند نفر دیگر هم معتقد بودند پنالتی بود. این نوع برنامه‌ریزی‌ها واضح بوده و باید به حال صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تأسف خورد که چنین چینش و رنگ‌بازی را انجام می‌دهند. از این وضعیت متأسف و متأثر می‌شوم. چرا این اتفاقات رخ می‌دهد؟ چرا اجازه نمی‌دهید تیم‌های شهرستانی بالای جدول برسند؟»

1997