ادعای بزرگ زنوزی؛ رئیس جمهور اسبق برای مهدی طارمی وساطت کرده بود!

ادعای بزرگ زنوزی؛ رئیس جمهور اسبق برای مهدی طارمی وساطت کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا زنوزی مالک تراکتور می‌گوید رئیس جمهور اسبق یعنی حسن روحانی در پرونده شکایت باشگاه ترکیه‌ای از مهدی طارمی بازیکن اسبق پرسپولیس دخالت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در جریان شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند این موضوع بارها به صورت غیر رسمی شنیده شده که برخی مقامات سیاسی باتوجه به علاقه مندی خود در این پرونده دخالت داشته‌اند و این موضوع باعث شده تا تراکتور پیش از این هم اعلام کند هیچ مقام سیاسی در این زمینه نقشی نداشته است.

در همین راستا برخی هواداران تراکتور در فضای مجازی به این موضوع اشاره داشتند که دخالت مقامات سیاسی پیش از این به نفع پرسپولیس وجود داشته و این موضوع در جریان پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی دیده شده است که حالا محمدرضا زنوزی هم در جدیدترین مصاحبه خود به این موضوع اشاره داشته است.

زنوزی گفته برخی رئیس جمهور محترم(مسعود پزشکیان) را وارد این موضوع می‌کنند و در ادامه مدعی شده آن‌ها (تراکتوری‌ها) مانند این افراد نیستند و به خاطر چنین موضوعی پای افرادی نظیر رئیس جمهور، وزیر و معاون ریاست جمهوری را وسط نمی‌کشند.

زنوزی در ادامه گفته به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور هزینه نمی‌کنند و این کاری است که به خاطر آن به رئیس جمهور اسبق(حسن روحانی) گفته شده بود از اردوغان (رئیس جمهور فعلی ترکیه) درخواست بخشش پول رضایت نامه مهدی طارمی را داشته باشد!

زنوزی در ادامه اظهار داشته وزاری زیادی قبلاً به طور علنی از برخی تیم‌ها حمایت کرده‌اند و آن زمان با افتخار و شجاعت گفته می‌شده فلان وزیر هم اعلام کرده طرفدار فلان تیم است و حتی چندین وزیر در گذشته برای انتخاب تیم قهرمان در کار فدراسیون دخالت کرده‌اند. البته که منظور زنوزی باشگاه پرسپولیس و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش حسن روحانی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی و عباس عراقچی وزیر فعلی امورخارجه دولت پزشکیان که البته در زمان حسن روحانی معاون سیاسی وزیر امورخارجه است که به غیر از سلطانی فر، دیگران به صورت مستقیم طرفداری شان را علنی از پرسپولیس اعلام کرده اند.

1997