حمله مالک تراکتور به جواد خیابانی: همشهری، رنگی نباش!

حمله مالک تراکتور به جواد خیابانی: همشهری، رنگی نباش!

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا زنوزی معتقد است صحبت‌های جواد خیابانی از روی علایق رنگی او بوده است.

به گزارش فوتبالی، جواد خیابانی در جدیدترین صحبت‌های خود به شائبه دخالت سیاسیون در پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صحبت کرده بود و خواستار شفاف سازی در این زمینه شده بود که حالا این صحبت‌های مجری تبریزی با واکنش مالک باشگاه تراکتور رو به رو شده است.

زنوزی در صحبت‌های جدیدش با رسانه رسمی این تیم گفته است «آقای خیابانی، همشهری عزیز آن‌ها، او و دکتر پزشکیان را مورد خطاب قرار داده و سوالاتی مطرح کرده اما این مجری تلویزیونی زمانی که رئیس جمهور پیشین از آقای اردوغان برای چشم پوشی از طلب یک میلیون دلاری بابت شکایت از مهدی طارمی درخواست داشته، سکوت کرده و اعتراضی نکرده که آیا انجام چنین کاری در شان رئیس جمهور است یا نه؟»

زنوزی در ادامه از خیابانی سوال کرده که چرا زمانی که وزیران در کار فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش دخالت می‌کردند، او سوالی طرح نمی‌کرده است؟ زنوزی در ادامه گفته اما او حاضر به شفاف سازی است و هیچ شخصی در ماجرای پرونده علیرضا بیرانوند دخالتی نداشته چرا که اگر چنین بود، چنین رای غیرمنطقی (به زعم مالک تراکتور) صادر نمی‌شد.

مالک تراکتور در ادامه خیابانی را به رنگی بودن متهم کرده و از وی خواسته از رنگی بودن دربیاید چرا که برخی مجریان تلویزیون در دو تیم تهرانی گیر کرده‌اند و معتقد هستند بقیه تیم‌ها ابزاری برای کسب نتیجه این دو تیم هستند.

زنوزی از خیابانی خواسته او و سایر مجریان برای وی حمایت سیاسیون از این دو تیم تهرانی را شفاف سازی کنند. زنوزی در ادامه صحبت‌هایش گفته وقتی خیابانی که همشهری آن‌هاست را چنان قانع کرده‌اند که در تلویزیون حرف‌های غیرحرفه‌ای می‌زند، از بقیه چه انتظاری می‌تواند داشته باشد!؟

البته اگر منظور زنوزی این است که جواد خیابانی طرفدار پرسپولیس است صددرصد اشتباه می‌کند!

1997