هافبک سابق تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را در حد کاپیتانی خروس‌ها نمی‌داند

هافبک سابق تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه را در حد کاپیتانی خروس‌ها نمی‌داند

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره سابق پاری سن ژرمن اعتقاد دارد کیلیان امباپه لیاقت بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه را ندارد.

به گزارش فوتبالی، پس از فرار کیلیان امباپه از حضور در بازی های فیفادی، ژروم روتن، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و کارشناس معروف، از سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دشان، خواسته است که بازوبند کاپیتانی را از امباپه بگیرد. روتن انتقاداتی به رفتار امباپه در این موقعیت داشته و معتقد است که او برای رهبری تیم ملی مناسب نیست. به عقیده او، واکنش‌های امباپه در موقعیت‌های فشار به جای آرام کردن جو، تنش را بیشتر می‌کند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که امباپه به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا شناخته شده و به عنوان جانشین هوگو لوریس به عنوان کاپیتان فرانسه انتخاب شد. اما روتن به شدت بر این باور است که امباپه باید از این سمت کنار گذاشته شود، چرا که شخصیت و رفتار او به گونه‌ای است که نمی‌تواند الگوی خوبی برای تیم باشد و در شرایط بحرانی، به جای مدیریت اوضاع، خود باعث ایجاد تنش می‌شود.

این موضوع، با توجه به سابقه امباپه و تأثیر او در زمین بازی، به شدت در رسانه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که باید منتظر واکنش‌های بیشتری از سوی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فرانسه باشیم. در بازی گذشته تیم ملی فرانسه اورلین شوامنی به عنوان کاپیتان در غیاب کیلیان امباپه در زمین انجام وظیفه کرد.

۱۰۰۹