اظهارات عجیب سرمربی انگلیس پس از شکست مقابل یونان

اظهارات عجیب سرمربی انگلیس پس از شکست مقابل یونان

پایگاه خبری فوتبالی - لی کارسلی سرمربی موقت تیم ملی انگلیس پس از شکست ناباورانه مقابل یونان، ادعا کرد که دوست دارد هرچه زودتر از شر این شغل خلاص شود و دوباره سرمربی تیم زیر 21 ساله های انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، گرت ساوت گیت پس از نایب قهرمانی در یورو 2024 از مربیگری سه شیرها استعفا داد و اتحادیه تصمیم گرفت تا لی کارسلی به طور موقت جانشین ساوت گیت شود. کارسلی در آن زمان سرمربی زیر 21 ساله های این کشور بود. لی کارسلی کارش را با 2 پیروزی دو بر صفر مقابل ایرلند و فنلاند آغاز کرد و همین نتایج باعث شد تا بسیاری از هواداران به سرمربی 50 ساله امیدوار شوند، اما شب گذشته سه شیرها با نتیجه دو بر یک مغلوب یونان شدند. 

لی کارسلی پس از پایان بازی گفت: "از همان اول درباره این شغل کاملاً واضح بودم. قرار بود در 3 اردوی تیم حضور داشته باشم و حالا 3 بازی باقی مانده و امیدوارم دوباره به شغل سابقم، سرمربیگری زیر 21 ساله ها بازگردم. بعد از اولین اردو زیاد هیجان زده نشدم. می دانم که سرمربیگری تیم ملی انگلیس، یکی از بهترین شغل های دنیاست، اما قرار ما از اول چیز دیگری بود. قرار بود برای مدت کوتاهی سرمربی موقت باشم و تیم را به کس دیگری بسپارم."

4416