نیوکاسل به دنبال جذب پدیده کانادایی لیگ فرانسه

نیوکاسل به دنبال جذب پدیده کانادایی لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل یونایتد به شدت به جذب جاناتان دیوید، مهاجم ۲۴ ساله و کانادایی باشگاه لیل، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال آینده علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی، این تیم با توجه به مشکلات مصدومیت کالوم ویلسون، به دنبال تقویت خط حمله‌اش است و دیوید به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای رقابت با الکساندر ایساک شناخته می‌شود. جاناتان دیوید که از زمان پیوستن به لیل در سال ۲۰۲۰ عملکرد درخشانی داشته، در فصل جاری موفق به زدن هفت گل و ثبت دو پاس گل در ۱۱ بازی شده است. با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، نیوکاسل برای پیش‌دستی و جذب او در ژانویه آماده می‌شود تا از رقابت با تیم‌های بزرگ دیگری چون اینتر و یوونتوس جلوگیری کند.

بر اساس گزارش‌ها، نیوکاسل به عنوان مدعی اصلی برای جذب دیوید شناخته شده و احتمالاً برای امضای یک قرارداد پیش‌ موقعیتی در سال آینده اقدام خواهد کرد. این انتقال می‌تواند به تقویت هرچه بیشتر نیوکاسل و کمک به پیشرفت آن‌ها در لیگ برتر انگلیس منجر شود. جاناتان دیوید فقط مورد توجه نیوکاسل نیست زیرا تیم های بزرگ دیگری در فوتبال اروپا و لیگ برتر انگلیس نیز پیش از این برای جذب او ابراز تمایل کرده اند.


۱۰۰۹