ایتالیا و بلژیک امتیازات را تقسیم کردند؛ سه‌شیرها در خانه شکست خوردند

ایتالیا و بلژیک امتیازات را تقسیم کردند؛ سه‌شیرها در خانه شکست خوردند

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا ایتالیا در خانه به مصاف تیم ملی بلژیک رفت و همچنین انگلیس از یونان میزبانی کرد.

به گزارش فوتبالی، هفته سوم لیگ ملت‌های اروپا امشب با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد که در آن ایتالیا و بلژیک به نتیجه تساوی رضایت دادند و انگلیس در خانه به یونان باخت.

شاگردان لوچیانو اسپالتی خیلی زود در برابر بلژیک به گل رسیدند. کامبیاسو در همان دقیقه اول بازی برای آتزوری گلزنی کرد. بازی خوب لاجوردی‌پوشان ادامه پیدا کرد و متئو رتگی، مهاجم آتالانتا در دقیقه 24 اختلاف را دو برابر کرد. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا این‌که لورنزو پیگیرینی از زمین مسابقه اخراج شد. در ادامه نیمه اول، دی کویپر با یک ضربه دقیق و دیدنی دروازه جانلوییجی دوناروما را گشود تا اختلاف به حداقل برسد. بلژیک در نیمه دوم به فشار حملات خود افزود تا این‌که تروسار توانست گل تساوی‌بخش را به ثمر برساند.

در دیگر دیدار این هفته، انگلیس از یونان میزبانی کرد. در نیمه اول این مسابقه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی به آرامی دنبال شد. دو تیم به دنبال محک زدن همدیگر بودند و انگلیس هم موقعیت چندانی جدی‌ای روی دروازه یونان ایجاد نکرد. در نیمه دوم، یونان حریف قدرتمند خودش را غافل‌گیر کرد و توسط پاویلیدیس به گل رسید. این بازیکن در دقیقه 83 گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند اما این گل بخاطر حضور بازیکنان یونان در موقعیت آفساید رد شد. در آخرین دقایق این بازی جود بلینگام برای انگلیس گل زد و یک بار دیگر ناجی تیمش شد. اما این پایان کار نبود و پاولیدیس در واپسین لحظات بار دیگر یونان را به گل رساند و پیروزی را به ارمغان آورد.

1428