ضعف باور نکردنی تیم ملی ایران؛ ضعیف‌ترین خط حمله گروه اول!

ضعف باور نکردنی تیم ملی ایران؛ ضعیف‌ترین خط حمله گروه اول!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی ایران در امر گلزنی دچار یک مشکل جدی شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران تحت هدایت امیر قلعه‌نویی در سومین دیدار خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان قرار گرفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. کمتر کسی فکر می‌کرد یوزها در باز کردن دروازه ازبک‌ها ناموفق باشند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ داد. تیم ملی ایران با امیر قلعه‌نویی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن در خط حمله داشته اما اکنون ورق برگشته است.

شاگردان ژنرال در سه دیدار ابتدایی مرحله جدید مقدماتی جام جهانی، تنها دو گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند. ایران در بازی با قرقیزستان و امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و مقابل ازبکستان به تساوی بدون گل رضایت داد. عجیب اینجاست که ایران از همه تیم‌های این گروه کمتر گل زده است. در این گروه قطر 6 گل، ازبکستان و امارات 4 گل و کره شمالی و قرقیزستان 3 گل زده‌اند و ایران با دو گل زده ضعیف‌ترین خط حمله این گروه را دارد.

داستان اما زمانی عجیب می‌شود که تیم ملی ایران در گروه خود و با مهاجمانی مانند مهدی طارمی، شهریار مغانلو، سردار آزمون، محبی، قائدی و… در خط حمله این قدر ضعیف و کم‌اثر عمل کرده است.امیر قلعه‌نویی هرچه زودتر باید فکری به حال خط حمله تیم ملی کند چراکه مهاجمین رقبا به شدت زهردار هستند و اگر نتوانیم گلزنی کنیم، احتمال اینکه کار پیچیده شود وجود دارد.

۵۷۹۳