انحلال شبانه تیم فوتبال زنان پیکان؛ سازمان لیگ با کمبود تیم مواجه شد

انحلال شبانه تیم فوتبال زنان پیکان؛ سازمان لیگ با کمبود تیم مواجه شد

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که هفته آینده لیگ برتر فوتبال زنان آغاز می شود وضعیت این لیگ هر لحظه عجیب تر می شود. به طوری که گفته می شود شب گذشته پیکان هم انحلال خود را اعلام کرده تا سازمان لیگ دنبال تیم تازه ای بگردد.

به گزارش فوتبالی، طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال، بیست و هفتم مهرماه رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان آغاز می شود. هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان در حالی قرار است شروع شود که طبق شنیده ها شب گذشته باشگاه پیکان نامه انحلال تیم فوتبال زنانش را صادر کرده است. پیکانی ها در تابستان هر روز یک برنامه ای داشتند؛ یک روز از تشکیل تیم می گفتند و فردا از عدم تیمداری. حتی نماینده این باشگاه در مراسم قرعه کشی لیگ برتر هم شرکت کرد و گفته می شود روز گذشته تست گیری بازیکنان این تیم هم با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شده و پس از این تست گیری رای انحلال تیم صادر شده است. 

حالا با انحلال پیکان تکلیف تیم جایگزین هم مشخص نیست. گلاره ناظمی پیشتر گفته بود اگر پیکان انصراف دهد، آوا جایگزین این تیم می شود اما امروز مسئولان آوا هم اعلام کردند با توجه به زمان اندک تا شروع لیگ احتمالا شرایط حضورمان در لیگ برتر مهیا نشود و در همان دسته یک شرکت کنیم. البته حضور تیمی در این مقطع عجیب است چرا که با توجه به زمان باقی مانده و نبود بازیکنان آزاد، قطعا هر تیمی به لیگ برتر فوتبال پای بگذارد نخستین گزینه سقوط خواهد بود. باید دید سازمان لیگ تعداد تیم ها را کاهش می دهد یا باشگاهی پیدا می شود که ریسک حضور در لیگ برتر را بپذیرد.

6001