طرح؛ مثلث فراموش نشدنی خط هافبک بارسلونا که فقط یک ضلع از آن باقی مانده

طرح؛ مثلث فراموش نشدنی خط هافبک بارسلونا که فقط یک ضلع از آن باقی مانده

پایگاه خبری فوتبالی - با خداحافظی آندرس اینیستا از دنیای فوتبال، حالا تنها بازیکنی که از مثلث بوسکتس، ژاوی و اینیستا باقی مانده است، تنها سرخیو بوسکتس است که این بازیکن هم در اینتر میامی بازی می کند و به طور کامل از فوتبال اروپا دور شده است.

به گزارش فوتبالی ، آندرس اینیستا تصمیم گرفت که به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند و کفش های خود را آویزان کند. او در سن چهل سالگی این تصمیم را گرفت. ژاوی هرناندز سال ها قبل این تصمیم را گرفته بود و وارد عرصه مربیگری شد. ژاوی مربیگری در السد قطر و بارسلونا را تجربه کرد و در حال حاضر فعالیتی ندارد. گفته شده است که آندرس اینیستا هم قصد دارد که به زودی وارد عرصه مربیگری شود و مسیری مثل گواردیولا و یا لوییز انریکه را طی کند.

سرخیو بوسکتس در اینتر میامی با لیونل مسی، جوردی آلبا و لوییس سوارز هم تیمی است. آن ها یک اکیپ از بارسایی های سابق را تشکیل داده اند.

در دوران مربیگری گواردیولا در بارسلونا، بوسکتس، اینیستا و ژاوی مثلث خط هافبک را تشکیل می دادند و به این ترتیب این مثلث توانست قهرمان تمامی جام های ممکن شود. حالا دوران این مثلث هم دیگر به پایان رسیده است.

1471