نقش جدید قدوس در تیم ملی؛ هافبک باکس تو باکس!

نقش جدید قدوس در تیم ملی؛ هافبک باکس تو باکس!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی تنها با یک هافبک دفاعی تخصصی بازی را در برابر ازبکستان شروع می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برای نهمین بار در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهد رفت و امیدوار است با ارائه یک بازی خوب به سومین برد متوالی‌اش در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2026 دست پیدا کند. ازبکستان در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی هم با تیم ملی همگروه بود و در دو بازی رفت و برگشت مقابل ایران شکست نخورد!

با وجود بازیکنان سرشناس در خط حمله ازبکستان، امیر قلعه‌نویی و دستیارانش ترجیح داده‌اند که با یک هافبک دفاعی تخصصی بازی را آغاز کنند و امروز کنار سعید عزت‌اللهی خبری از امید نورافکن نیست!

به عبارتی در مسابقه امروز در برابر ازبکستان، کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفته که در کنار سعید عزت‌اللهی از سامان قدوس استفاده کند. سامان قدوسی که معمولا در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و به عبارتی نقش یک پلی‌میکر را در تیم ملی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ایفا می‌کند اما در دوئل امروز، بسته به شرایط موجود در کنار عزت‌اللهی نقش یک هافبک باکس تو باکس را خواهد داشت و دائما در حال رفت و برگشت از محوطه جریمه خودی به محوطه جریمه خواهد بود. 

به نظر می‌آید که اگر اورونوف در نیمه دوم به میدان بیاید امیر قلعه‌نویی صرفا از سامان قدوس به عنوان هافبک دفاعی بازی بگیرد و یا به جای او از امید نورافکن استفاده کند تا به این ترتیب قوت خط حمله ازبکستان که چندین برابر خواهد شد را خنثی کند. 

9098