شکایت دوست صمیمی مسی از بارسلونا

شکایت دوست صمیمی مسی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی و تیم ملی آرژانتین به جنگ حقوقی با بارسلونا ادامه می دهد و از این باشگاه شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در سال 2021 با اتمام قراردادش با منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد اما به علت مشکل قلبی مجبور شد که از فوتبال کنار برود. این مهاجم آرژانتینی قراردادی دو ساله را با بارسلونا امضا کرده بود اما قید دریافت دستمزدش در سال دوم قراردادش را زد. 

با این وجود، آگوئرو همچنان بخشی از حقوق فصل اول قراردادش را از بارسلونا طلب کار است. ال پائیس گزارش داده است که بارسلونا باید سه میلیون یورو به آگوئرو بپردازد که با وجود گذشت سه سال همچنان این پول به مهاجم ارژانتینی پرداخته نشده است. 

در حقیقت بدهی آگوئرو از بارسلونا بیشتر است اما این بازیکن حاضر شده بود تا با دریافت سه میلیون یورو، مصالحه کند و قید شکایت را بزند. با این وجود، جلسه وکلای آگوئرو و مدیران بارسلونا برای مصالحه به نتیجه ای نرسیده است. حالا به نظر می رسد که آگوئرو چاره ای جز شکایت نداشته باشد و این بازیکن و وکلایش در نظر دارند که این پرونده را هر چه زودتر حل کنند و طلب این بازیکن را از تیم کاتالان دریافت کنند.

آگوئرو امید زیادی داشت تا در بارسلونا کنار مسی بازی کند اما در تابستان 2021، مسی از بارسا جدا شد و به پی اس جی پیوست!

4125